Wednesday, June 8, 2011

Al-arjan Shisha review

ok semalam seperti biasa hari hari aku bershisha 
pastu trend aku lak aku ni suka mencuba so aku pun try la bershisha di satu place ni call al-arjan
aku pergi pun pasal byk kawan kawan aku rekemen 
so terus la aku drive kereta myvi kesayangan aku tu ke lokasi 

sekali cari jumpa pergh mmg legend aku jalan penang ni hehe

sekali tengok PADAPOINK ramai nye orang 
macam kedai makan 1st time tempat shisha maku tengok mcm ni


so aku pun order r flavour bubble gum peach apple(dapur nenas) 
dan 
red bull gum mint (dapur biasa besar)

tapi satu je aku puji tempat ni flavour dia banyak semua ada lak tu haha so apa citer rasa korang semua ada
dan part paling tak tahan kalau lepak luar 
haaa kerusi dia pergh lena
harga pun ok

Dapur Nenas rm15
Biasa Rm12

Ok la tapi apa pun ni review aku la ek so pendapat aku so harap jangan sapa sapa marah

Service=agak lambat so 3 out of 5 stars
shisha flavour=3 out 5 stars
after service(tukar arang)=4 out of 5 stars sebab dia rajin tukar
Service makan dan minum =3 out of 5 stars sebab korang kena order sendiri dorang takkan datang terhegih hegih ambil order ahaha biasa r ramai 

so overall 3 bintang aku bagi so boleh la aku rekemen kan bagi kaki shisha ahaha :D 

sekian nanti aku sambung celoteh k

No comments:

Post a Comment